“GESPOT IN LA: Kim Kardashian. Stuart Weitzman herfst 2022. Overal in de stad. Nu op. Vang ze allemaal”, laat het merk op Instagram weten. Kardashian is het gezicht van hun “Stand Strong”-collectie.
Voor de campagne droeg de realityshow-ster verschillende outfits. Kardashian combineerde een zwart getailleerd bodysuit met col en de nieuwe dijhoge Ultrastuart 100 Stretch-laars van de ontwerper. De zakenvrouw poseerde ook met haar benen gekruist in een effen zwarte oversized hoodie, en droeg de Weitzman’s Stuart Ruche 100 Boot. Haar derde look voor de campagne was een lakleren bodysuit in combinatie met een leren laars met kruisreliëf en een doorzichtige hak van de ontwerper. De dijhoge laarzen zijn de Lucite 100 Wedge.
Haar looks zijn gestyled door Alastair McKimm. Haar glamoureuze look is gemaakt door haarstylist Chris Appleton en visagist Ariel Tejada. Tejada werkt exclusief met Kardashian en haar zus Kylie Jenner, terwijl Appleton heeft gewerkt met tal van sterren, waaronder Jennifer Lopez en Dua Lipa.
De nieuwe lijn is geïnspireerd op de looks uit het verleden van het merk, vermengd met hun visie op de toekomst van het bedrijf. Stuart Weitzman heeft onlangs aangekondigd dat Kardashian de nieuwste wereldwijde ambassadeur van het merk is geworden. Deze samenwerking komt direct nadat Kardashian haar fashionweektour door Parijs, Milaan en New York had afgerond.
Met deze campagne wil het merk zich vestigen op de luxemarkt en tegelijkertijd hun samenwerking met Vital Voices Global Partnership voortzetten om te investeren in vrouwelijke leiders zoals Kardashian. De nieuwe lijn bevat 149 nieuwe stijlen met verschillende stijlen, waaronder sprankelende platformpumps, metalen laarsjes en fluwelen loafers. De lijn is nu beschikbaar op de website van het merk en in geselecteerde winkels in het hele land.